27. dec. 2013

Hello?

Ne rabim extra poudarjat, da nisem kaj preveč pridna in ažurna glede pisanja bloga, ne? Je kar očitno. Ampaaaak...izgovor lahko imam za en cel kup, mogoče začenši s samim dostopom do interneta, ki zna tukaj biti cel podvig, samo zakaj bi sploh iskala vzroke in izgovore?

Tole bo eno poročanje čist na kratko- vsaj upam, da mi uspe obržat vse na kratko, haha- potem pa spet upam, da mi v naslednjih dneh/tednih/mesecih (čisto v kiwi stilu) uspe, da spišem in povem več o svoji poti, ki sicer ne poteka tako, kot sem si mogoče zamislila. Mogoče zato, ker si v bistvu sploh nisem ničesar zamislila, kot vedno bolj ugotavljam.

Iz hitrega in včasih zmešanega tempa Aucklanda, sem se zdaj preselila v mirno in prijetno okolje J otoka, kjer trenutno uživam in se imam luštno ob otrocih, kupu živali, izredno prijaznih ljudeh in čudoviti okolici/naravi, ki me še zdaj vsakič znova preseneti s svojo podobo in vsem, kar skriva. Stične točke obeh krajev, pa najdem v dobrem in mirnem življenju, ki ga tukaj živijo, ker si ga znajo naredit sicer polno zaposlenega, a enostavnega. To modrost hočem prinest s sabo domov.

Dogajalo in zgodilo se je veliko, kot že rečeno, ni šlo vedno vse po planih, čeprav teh sploh ni bilo prav, ampak jaz pač ne bi bila jaz, če bi vse šlo tako, kot gre pri večini, rajt.

Ne, moje potovanje niti ni lih potovanje, pač pa je povsem edinstvena izkušnja, ki ima svoje vzpone in padce, predvsem pa je neizrčpen vir učenja, ampak ne tistega šolskega, ampak takega življenjskega, kjer moraš sam prevzet iniciativo, pobudo tega, kaj boš iz tega odnesel. :)

Pa seveda- vesel božič (z malo zamude, sicer, lol) in pa eno srečno, lepo, uspešno in zdravo 2014!!



Ni komentarjev:

Objavite komentar